loading...

Sunday 9 October 2016

Ammar Alfian simpan foto bogel dua wanita?


Ammar Alfian kesal dan mempertimbangkan untuk membuat laporan polis selepas tersebar mesej di laman sosial kononnya dia menjalankan kegiatan mengugut individu tertentu dengan menyimpan foto-foto bogel dua wanita dengan tujuan tidak baik dan bagi mendapatkan wang
.
Ammar akan mengambil tindakan tegas terhadap individu-individu yang cuba memburukkan serta mengaitkan namanya atas pelbagai tuduhan tanpa sebarang bukti kukuh.

"Saya tidak ambil kisah apa yang orang nak tuduh tapi saya akan buat laporan polis tentang perkara ini.

"Saya mahu orang yang menuduh saya tanpa bukti akan terima akibatnya kerana dengan sewenang-wenangnya mengaitkan nama saya," ujarnya kepada mStar Online.

loading...

0 comments:

Post a Comment

loading...